Vår hemsida har bytt adress!

I samband med att vi gick över från vanligt modem till ADSL så tvingades vi byta från Tele2 till Telia. Då måste vi också byta adress för hemsidan. Hemsidan finns alltså kvar men med en ny adress. Jag vill inte lägga ut den adressen här men jag har skickat ut den via mail till de flesta i vår mailadresslista.

Och jag har förstått att många av besökarna på bloggen har gått in via hemsideadressen. Folk ringer alltså nu och klagar på att man inte kommer in på hemsidan / bloggen. Men kolla mailen eller ring och fråga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Inga. Kommer du ihåg mig? Annas pytt hade jag, men la ner den för ett tag sen.har nu en ny lösenordsskyddad pytt och skulle vilja bjuda in dej dit. Om du vill det, så skicka din emailadress till: [email protected] så skickar jag en inbjudan. Hoppas allt är fint m dej. Anna

Postat av: Anonym

Anna: Visst minns jag Dig! Jag vill väldigt gärna hänga med till Din nya adress. Jag mailar.

Hoppas att det funkar den här gången med lösenord. Försökte med en annan blogg och jag kom aldrig in.

Allt är bra!

2007-11-02 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback