Nya länkar!

Det slinker in nya länkar ibland på min blogg. Uppmärksam läsare noterar att jag nu lagt in några nya lokala hemsidor och de  är värda besök:

- Årjängs förstås. Där finns allt om Årjäng och om man klickar sig vidare till skolan och Silbodalsskolan och klass
1a där så går det bra att läsa min beskrivning av hur jag tänker när jag lägger upp min undervisning

- Silleruds hemsida med nyheter från bygden här där jag bor och lokala länkar

- Snarkils - Tollersruds byalags hemsida med beskrivningar av hur man gör för att få en trivsam by dit folk vill flytta bara för att det är så trevligt där.

- Björn Alsmarks hemsida. Han är vår lokale dataexpert, en norsk import förstås.

Kommentarer
Postat av: Alias1

Åh, vad roligt, jag ska genast klicka mig fram på hemsidan och se om jag kan få lite tips...;-)).

Postat av: Trolda

Noterar med GLÄDJE att jag finns kvar..=D nu åker jag och käre Sambon till Skottland i en vecka..Skall bli UNDERBART! ha en fin vecka och ta hand om dig, gubben o vovvarna..=D

Trolda - godkväll!

2007-05-11 @ 19:45:49
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: pimpim11

Den ska jag kolla in. önskar dig en trevlig kväll. /pimpim

2007-05-11 @ 22:16:42
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Inga M

Alias: Jag vet inte om det är något som är användbart, men Du är självklart välkommen.

Trolda: Tackar för omtanken. Ha det så skönt i Skottland.

Pimpim: Tack, det samma till Dig!

2007-05-11 @ 22:28:36
Postat av: Björn i Lisslerud

Hej Inga, ser att du har gjort mig till Norrman, men se det är inte korrekt. Du vill väl att din dagbok skall innehålla korrekt fakta!
Jag är så glad, jag är SVENSK!!!

2007-05-14 @ 22:42:26
URL: http://alsmark.se
Postat av: Inga M

Herregud vilket fatalt misstag! Hur kunde jag tro det, att Du är norrman? Men Du skriver ju på klockren norska på Din hemsida!?? Jag fattar noll!

2007-05-14 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback