Ny stilmall då till slut efter mycket huvudbry!

Ja , nu äntligen nästan 12 timmar efter jag klickade på knappen för att ändra stilmall så är den ändrad. Tur att jag läste innan hos Annaa att det skulle komma att ta tid. Annars hade jag väl rivit ner himmel o jord. Man kan undra hur det går till? Kanske tas ordern emot helt manuellt och sedan får någon stackars oavlönad praktikant sitta där och ändra varje lite blogginlägg, två år bakåt några varje dag! 

Asch så är det naturligtvis inte!! Jag fattar det, även om jag inte fattar så mycket i den här världen!
Men nu är det gjort och det får duga. Jag vänjer mig väl. Och signalerna från läsarna är positiva, nu går det att läsa och ta sig ända ner till kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Alias1

Jag tycker om din nya stilmall! Även om jag tror att det kommer att ta ett tag innan den känns Du...;-))).

Postat av: Inga M

Tack, det var snällt sagt. Jodå jag kommer nog att vänja mig. Får vara tacksam att det åtminstone fanns ett avskalat alternativ, ett som jag kunde gilla.

2007-05-20 @ 21:50:52
Postat av: Ninni

Den här var helt annorlunda...stilren!
Du kan ju altid byta bakgrundsfärg..hojta om du inte vet hur man gör!
Ha det bra, kram

2007-05-20 @ 22:57:09
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: En liten tant

Tog det 12 timmar?!?!?
Den är i alla fall ren, snygg och lätt att läsa nu när den kom fram.

2007-05-20 @ 23:31:54
URL: http://tant.webblogg.se
Postat av: Rutan

Jag känner igen den här, på något sätt... Själv blev jag jättenöjd när jag ändrade. Men ni som har ändrat nu, jag känner inte igen er! Det var så hemtamt med den gamla stilen. Men man vänjer sig, det är fortfarande lika intressant att läsa!

2007-05-21 @ 00:47:24
URL: http://rutan.blogg.se
Postat av: Inga M

Ninni: Tack för erbjudandet, men än så länge får det vara så här.
Tant: Ja, fast jag var ju inte uppkopplad under den tiden. Roligt att Du gillar den.
Rutan: Ja, Du var ju lite snabbare där att "byta kläder" och nu är vi snart lika alla. Glädjer mig att Du tycker bloggarna är intressanta. Man undrar ju själv ibland vad man håller på med.

2007-05-21 @ 06:21:26
Postat av: Trolda

Ser utmärkt trevligt ut...Trots allt är det ju dina BERÄTTELSER och INLÄGG som drar....=D
Trolda - flitig besökare...=D

2007-05-21 @ 07:35:03
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Zofy

härligt! nu kan man ju kommentera hos dig igen!

2007-05-21 @ 12:12:41
URL: http://zofy.blogg.se
Postat av: Inga M

Trolda: Glad över att Du är flitig besökare! Tack för goda ord.
Zofy: Ja, jag kan till och med kommentera själv! :-)

2007-05-21 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback