Enkel bot mot låsning i kommentarerna!

Kommentarerna i min egen blogg och även andras har jag kunnat läsa och komma in på den senaste veckan. Men nu låste det sig igen och jag kunde använda tipset jag fick: Längst upp i den blå remsan finns tre små fyrkanter. Den till höger är röd med ett kryss i.  Man klickar på fyrkanten i mitten, så släpper låsningen och kommentarerna blir synliga som de ska!!  Mirakulöst enkelt och jag som har varit så arg och härjat så!!!

Tänk om någon vänlig själ hade kunnat berätta om detta tidigare!!

Kommentarer
Postat av: Lars Anders Johansson

Så där är det alltid - allting är enkelt när man väl kommit på det!

Postat av: Inga M

Precis!

2007-05-15 @ 23:23:02
Postat av: Mattias

Jaha, sa nu kanske det funkar?

2007-05-16 @ 16:48:49
Postat av: Inga M

Mattias: Ja, fast man får trycka varje gång liksom. Men det verkar hjälpa hos mig men inte hos alla andra kanske.

2007-05-17 @ 18:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback