Lättare att surfa runt bland länkarna!

Det är lättare att surfa runt bland länkarn om man först går in på arkiv och sedan på länkar. Då ligger länklistan där väluppfostrat. Den kommer tillbaka varje gång jag går ur en besökt blogg och det är bara att klicka vidare på nästa.

Förut  försökte jag manövrera detta genom att gå tillbaka till min bloggsida och ta mig vidare därifrån, men det var ganska tidsödande och lite nyckfullt. Det var inte alltid som det gick att komma tillbaka utan jag ramlade ur bloggen och fick logga in igen. Att gå via arkiv är mycket bättre. Rekommenderas! ( Fast det har väl alla andra redan upptäckt utom jag som aldrig vågar testa nya saker på datorn utan krampaktigt håller fast vid inkörda spår)

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, det var ju smart.
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback