Smaksinnet borta!

Jag vet inte vart det tagit vägen eller när det försvann men smaksinnet är totalt borta. Allt smakar metall, närmare bestämt zink. 

De senaste dagarna har jag lyckats få ner något lite varje dag och det med stor självövervinnelse. Det enda som varit möjligt och som jag fortfarande kan förtära trots allt , är kokt osaltad potatis och tunna stekta falukorvskivor.  Detta är mat som gubben snällt lagar varje dag. 

Idag var han med P-G och jagade ute på Egenäs. De hade Jazz.
Haren och hunden gick på isen tvärs över Östersil till Silvergruvan.



Kommentarer
Postat av: Annaa M

Låter som bihålorna. Mitt säkra tecken på bihåleinflammation, att jag tappar smaken.

Postat av: Inga M

Annaa: Din teori där låter realistisk, speciellt med tanke på att även luktsinnet är borta och att pappersnäsdukar förbrukas i jättemängder.

2007-02-24 @ 07:23:05
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback