Nytt bloggliv!

Idag är alltså premiär på utebloggande. Efter routerinstallation och ADSL så kan jag nu sitta trådlöst ute och blogga. Sitter nu på altanen i den nedgående solens sken och hör fåglarna kvittra runt omkring i de stora träden. En ekorre flänger opp och ner och slänger med svansen. Den har varit här av och till hela sommaren. Det är alldeles stilla, ingen vind inget väsen någonstans. Rolands bror åker just nu förbi med någon av de hästar han äger / tränar. Kanske var det Cyrac som vi vann en slant på i helgens trav. Jag känner inte igen dem, men de är fina att se på och fölungen ser ut att växa. Gubben är på utflykt till Brunskog med vännen B.  och kommer hem om någon timme. Innan dess ska jag ta med mig Oskar, min tax, och släppa honom första gången i år. Pejlen ligger här bredvid mig. Den måste han ha på sig så jag vet vart han tar vägen om han skulle försvinna eller råka ut för något. Idag är andra hundsläppsdagen för säsongen men första för Oskar. Han fick gå i koppel igår.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Hur gick det i skogen??

Postat av: frktjatlund

Jamen grattis! Då kanske även du kan njuta av alla knäppa filmsnuttar som cirkulerar på nätet.

2007-08-22 @ 21:16:01
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: kicki

Visst är det en frihetskänsla att kunna sitta vart man vill och ute är ju så himla gott. Jag har också suttit ute tills alldeles nu,,knotten kom...
Men va skönt det var ute,,,levande ljus och teakoppen bredvid, hmmm ljuvligt...
kram på dej..kicki
Gulligt av er att fira mamma som hon vill ha det...

2007-08-22 @ 21:18:00
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Inga M

Pierre: Se inlägg ovan!
Tjatis: Japp, nu är det dags!
Kicki: Det kan bli några fina kvällar ute nu framöver om det vill sig!

2007-08-22 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback