Arbetsveckan är slut!

Nu har första skolveckan gått till ände och det är helg. Det är så roligt att få träffa barnen igen och hinna prata med alla. Det blir lite nu och då men var och en har något att berätta. Jag håller på att introducera datorarbete nu i klassen och det ska bli spännande att följa. Det blir inte spel men skrivande förstås. Datorn hos oss är en avancerad skrivmaskin, så småningom med bilder till. Men inte än. Och till pausgympan som vi har varje dag har vi lagt ett avslutningsmoment med disco. Också uppskattat. Längre förmiddagsrast är också bra. Och vi har fått en duktig bildlärare till oss.

Kommentarer
Postat av: Alltiallon

Det låter som om ni är i fas redan ifrån början..:-). Jag ska ut på min praktikplats igen den 7 september och då får jag träffa eleverna igen (från den klass som jag följer)....det ska också bli roligt!

Postat av: Inga M

Ja, det är ju mina gamla elever från förra året som jag får tillbaka för ytterligare ett år. Det känns bra. Hoppas Du får en bra praktik.

2007-08-25 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback