Boxaren i Töcksfors köpcenter

Boxaren i Töcksfors köpcenter

Större än naturlig storlek är han o lite överraskande kommer han på besökaren i sportaffären.
Vem han föreställer har jag ingen aning om.
Jag tog mig i alla fall nästan en heldag i Töcksfors köpcenter.
Hade räknat ut att alla norrmän skulle vara i det nyöppnade köpcentret i Charlottenberg så det skulle vara lugnt.

Men icke heller! Det var massor av folk.

Köpcentret i Töcksfors är osannolikt stort, en kilometer att gå runt inomhus. Det lever på gränshandeln från Norge. Jag gick två varv så det blev alltså drygt två kilometers vandring. Rätt lagom motion på lördagen.

Jag lyckades köpa ett par skor, ett par som går att hoppa i o ur utan att knyta. Sen är det rätt mysigt att ibland bara lomma omkring så där utan stora ambitioner, inget som måste köpas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback