Bild på apparat-kaoset i mitt kök

Bild på apparat-kaoset i mitt kök
Så här ser det ofta ut i mitt kök, bilden är inte arrangerad speciellt för fotot. Det ser ju defintivt inte bra ut. Det ser sämre ut än i de flesta kök jag har anledning att betrakta. Ändå har jag inte fler apparater än andra; det är brödrost, espressobryggare, smörgåsgrill, vattenkokare och kaffebryggare. Jag undrar hur andra gör? Kanske ställer de undan varje gång, i så fall är väl vi lata som inte gör det.

Rostfritt, skåpdörrar i ek, kakel och spottar frestar inte mig till att köpa ett nytt kök, men om någon köksförsäljare kom med ett kök som har en smart lösning på mitt apparatproblem så skulle jag nog börja kalkylera i alla fall.  Funderar ibland på om de som gör kök och som säljer kök egentligen är de som inte använder dem så mycket. Något har väl hänt med funktionen de senaste åren med utdragbara skåp och mycket lådor o så. Men det mesta som har hänt handlar enbart om utseende.  De som inte använder köket så mycket skulle kunna vara män och de som använder kök mer skulle kunna vara kvinnor. Eller är jag fördomsfull nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback