Uppdaterat länkar

Så har jag då tagit mig för att uppdatera länkarna. Det är praktiskt att ha färdiga länkar till bloggar som jag läser ofta. Nu har jag tagit bort några som jag inte läser längre eller som inte finns mer, medan jag lagt in nya som jag vill ha lätt åtkomliga. Ser med fasa att listan med länkar blir allt längre. Och då menar jag verkligen med fasa. För bloggandet får inte ta för mycket tid. Och ambitionen har alltid varit att ha få kontakter men ofta.  Alltså ett blogg-umgänge med mer djup hellre än att fladdra runt o läsa mycket här o där.  Då får det alltså inte bli för många på listan för det tar för mycket av min tid. Den ska räcka till annat också.   Leva till exempel så jag har något att skriva om i bloggen :-)  Äsch jag skämtar bara! Men jag inser samtidigt att bloggandet kan ges för stor bit av mitt liv eftersom det är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback