Förra årets hockeymatch

Måste bara berätta en märklig händelse från förra årets hockeymatch. Då fick Roland se en man med en snygg västernskjorta. Jag råkade hamna bredvid mannen när vi flyttade ner i raderna o såg på matchen. Vi kom i samspråk och jag frågade var han köpt skjortan. Det var i USA sa han och berättade att det fanns en bra westernshop på andra gatan i St Monica, Los Angeles.

Senare berättade jag detta för min son som bor i LA och vars jobb då var i St Monica. Sonen gick till andra gatan, hittade affären, köpte skjortan och den blev julklapp hem till fadren!

Ibland är världen bra lite, fast det känns så långt.

Kommentarer
Postat av: pimpim11

En liten söt berättels ibland är världen bra liten
=0)/pimpim

Postat av: mildamakter

Vilket sammanträffande, världen är verkligen liten ibland :o)

2006-12-28 @ 17:21:46
URL: http://mildamakter.blogspot.com/
Postat av: Snurran

Så långt och så nära...

2006-12-28 @ 22:02:22
Postat av: Trolda

Vilken solskenshistoria!Hoppas "Gubben" din blev nöjd!

Trolda - i en liten Värld!

2006-12-30 @ 17:51:37
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback