Färjestad hockey igen

Färjestad hockey igen

Så här trevligt är det att se hockey från restaurangen på Färjestads arena: Löfbergs Lila.
Sen var visst inte matchen så mycket att ha enligt expertisen. Jag fattar noll, är bara med och äter gott.
Men de sista minuterna var visst acceptabla. Då reparerade Färjestad från underläge 1-3 till slutresultat 3-3 mot seriebottenlaget Malmö. Det blev någon sorts förlängning men den blev mållös. Här på restaurang Golden Star får man alltid god mat o ett vänligt bemötande. Vi går hit minst en gång per säsong.
Jag har valt att avidentifiera våra vänner därför prickarna över ansiktena.

Kommentarer
Postat av: Rutan

Är det så det går till att se ishockey nu för tiden! Då kan till och med jag tänka mig det! Stå och frysa och titta på något jag inte förstår har aldrig lockat mig.

Postat av: Anna

Ja, det där såg ju trevligt ut. Själv har jag inte varit i den nya arenan, bara i den gamla. barnbarnen köpte biljett till match på trettondan åt morfar som fyllde 70 den 14:e. ha det gott. Anna

2006-12-28 @ 19:16:23
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Inga M

Båda: Jag kan verkligen rekommendera ett besök. Det är en bra present också till någon som redan har allt. Fast man får ringa i god tid för att få plats. Det är nog alltid fullsatt.

2006-12-30 @ 00:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback