Många modebloggar = stort intresse!

Det finns väldigt många bloggar som handlar om mode såg jag häromdagen när för en gångs skulle surfade runt i bloggvärlden. Dessutom kunde jag konstatera att de bloggarna finns med bland de mest välbesökta, de mest aktiva och de mest kommenterade. Modebloggandet var så dominerande att jag blev häpen och undrade varför förstås.

Om man vill svara på den enkla frågan varför det finns så många modebloggar så blir ju det enkla svaret att det finns ett stort intresse för mode och utseende. Annars skulle inte så många blogga om det. Jag utgår från att folk bloggar om sånt som intresserar. Så egentligen är en mycket intressantare fråga: Vad säger det om vårt samhälle o om bloggen att det är så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback