Nu har jag skickat iväg mitt DNA!

Skäms lite för att jag gjort det här, men kunde inte låta bli. Jag gillar ju släktforskning och är nyfiken på vad det kan ge för info om mitt DNA undersöks. Finns ju inget som garantier att det här är seriöst heller. 
 
Provet skulle tas med en tops på insidan av kinden, blod skulle jag aldrig lämna! Sen får jag svar om några veckor. Om svaret är på riktigt så blir det säkert nåt danskt från pappa som kom från Dacke-land, gränsen Småland- Blekinge. Från mamma kan det blir nåt finskt, hon har biologiskt ursprung från Stockholm, skärgården norr därom och Giresta i Uppland. 
 
Men som sagt jag rekommenderar inte någon annan att lämna ett sånt här test, jag har ingen aning om huruvida det är ok eller bara bluff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback