Mobilen som router!

Det kan vara bra att kunna använda mobilen som router trådlöst  om jag råkar hamna i ett område där det inte finns datortäckning men mobiltäckning. Jag har fått goda instruktioner av Elon i Årjäng, av Peter, men jag har inte tränat så mycket. Erkänner gärna att teknik och apparater har låg prioritet för mig (mest panik!) men nu har det stått länge på "kom-ihåg-listan" att jag måste öva om jag ska lära mig. Så idag har jag kopplat opp datorn via mobilen flera gånger och det fungrar utmärkt. Jag lyckas också koppla tillbaka till normal-läge också mellan varven! ;- ) Ha ha...!  Bra att ha mobilen på laddning under tiden för det här drar mycket ström. Äntligen har jag fixat detta! 

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

Mobilen som router är bra! Det använder vi ofta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback