Rådjursjakt igår

Det blev rådjursjakt igår med Bröderna Jakobsson. Vår Seffrin var med förstås och föste på ett rådjur så där tre kvart, bl.a. förbi vårt hus. Det är lagom länge, Roland kopplade honom då. Inget fällt för Seffrin
 
Och här är Kents Basset Artesian Normand ´, ja ungefär så heter rasen, kan inte stavningen. Hon är döpt till Hilma i alla fall. En ny bekantskap, gjorde bra jakt på rådjur och en sväng med hare också, mycket bra skall. En trevlig och glad hund. Kolla svansen! En händelserik jaktdag men inget fällt.
(Beklagar reklamen nedan, den är inte mitt påfund och jag tjänar inget på den!)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka fina hundar båda två. Jag hade helst velat ha en reklamfri blogg för så var det tidigare.

Svar: Jag har verkligen försökt slippa reklamen, betalar gärna en slant för det, men det går inte. Trist när jag haft blogg på blogg.se i 15 år och nu drabbas av detta!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback