Revolutionerar vardagen!

Den här upptäckten har revolutionerat min vardag!
Alltså, istället för att firra omkring efter lappar och pennor för att skriva opp sånt som ska inhandlas eller uträttas så har jag satt upp ett magnetblock på kylskåpet och lagt en penna där! Enkelt och suveränt! Fattar inte att jag skulle behöva bli 69 år innan jag fick till en så praktisk anordning. Det ska bli en magnetpenna där också men den är inte på plats än.
 
På ¨ålderns höst, med tilltagande glömska, så är detta ett ovärderligt hjälpmedel. Det bär lite emot att erkänna att det blivit allt svårare att minnas allt. Men så är det, bara att hacka i sig de egna begränsningarna.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är helt klart ett bra system. Själv har jag fortfarande ett hästminne :D

Svar: Ha ha… grattis till hästminnet! Vänta bara...!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback