Lovis o bästa kompis har "gjort upp eld" i vardagsrummet!

Barnbarn Lovis i Umeå har gjort en låtsaseld i vardagsrummet tillsammans med sin bästa kompis. Det är mycket dans och drama och skapande med barnbarnen! Det är så roligt att se! Och lite överraskande. Det är då  inga talanger de fått i arv från mig. ;-) Dans har jag aldrig gillat, bara tvingat mig till när det varit nödvändigt i sociala sammanhang. Jag hade gärna velat  skapa något i bild o form  men aldrig lyckats, bara kollat på andras konstverk.  Musikutövning  har inte heller varit min grej.  Drama och teater var det en skräck  att tvingas till i samband med julspel eller examen. :-(  Jag hängde mest stillsamt med näsan i någon bok som barn, det var inget eget skapande om jag kunde slippa.   Men som sagt gläder mig att barnbarnen är skapande människor på olika sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback