Mobilen fungerar igen!!!

Miraklernas tid är inte förbi! Efter några dagars mobilfrihet så for jag ner till Audio Video i Årjäng med min trasiga telefon. Mannen bakom disken stoppade en sladd i den och sa att vi får testa först om den laddar. OCH DET GJORDE DEN!  Fast det har den alltså inte gjort hemma på flera dagar och ändå hade jag köpt en ny sladd.  Testade när jag kom hem och lånade Rolands gamla laddare. Då fungerade laddningen hemma också. Det var alltså laddaren som sagt upp. Allt är nu frid och fröjd och jag kan nås på mitt vanliga mobilnummer.. Fast Roland grymtar lite och tycker att jag ska köpa en ny, den här är nog sex år gammal gissade dom på i butiken. Men jag hatar verkligen att byta ut teknik och försöka lära mig nåt nytt, medan Roland med glädje kastar sig över nya utmaningar på det området.  Tack för hjälpen Audio Video i Årjäng, duktigt folk och trevligt bemötande.
 
Nu lämnar vi teknikbestyr och åker på kvällsmatsgrillning en liten stund med goda vänner!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Grattis! Det var imponerande minst sagt! I dag är det mesta slit och släng annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback