Ny dator på plats!!!

Tack Peter och Audio Video i Årjäng! Min nya dator är nu på plats, en Acer. Peter kom hit och installerade den, förde över bilder och annat från den gamla datorn. Så tacksam är jag för det,  funkar jättebra. När någon kommer hem och jobbar med dator så kan man utnyttja RUT, inte helt fel, kostnaden blir då rimlig.  Vi använde det också när vi köpte den nya teven före jul. 
 
Idag lördag är på något sätt en historisk dag, Roland ska jaga vildsvin. Det är ju ett nytt vilt för oss, ingår liksom inte i viltvårdsområdets ansvar. Det är ett vilt som helt enkelt inte fanns i Sverige när lagen om viltvårdsområden skrevs.  Ansvaret för den jakten hamnar istället  hos de enskilda markägarna och nu är det en grupp markägare som ordnar ett jakttillfälle på sina marker för inbjudna   jägare med tror jag sju hundar. Hoppas det går bra

Kommentarer
Postat av: Znogge

Lycka till med nya datorn som jag hoppas du ska trivas bra med. Tack och lov så är det Husses område så jag överlåter allt till honom. Perfekt och bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback