Asch! Den har bara havererat!

Det är bara tre år sedan jag köpte den här datorn, en lap top Asus. Den kostade en slant tyckte jag, lite mer än jag  egentligen hade råd med. Men tänkte att om jag satsar lite så håller den nog längre. Men det gjorde den alltså inte. Det som har hänt är att jag kan inte fälla ihop den längre, utan den måste stå så här. Det har blivit värre och värre med att locket / skärmen varit trögt att fälla ner. Och nu går det inte längre, det bryter och knakar för illa. Suck!  Någon som har en idé om vad man kan göra?  Datorn funkar  nödtorftigt fast den surrar förfärligt i någon fläkt men det har den gjort länge, inte så alarmerande. Behöver antagligen köpa en ny. Någon som har bra tips?

Kommentarer
Postat av: Znogge

Tips har jag tyvärr inget för jag har aldrig hört talas om ett liknande fel. Jag hade nog kontaktat butiken för att höra vad de har att säga. Tyvärr brukar det sällan vara lönt att laga.

Svar: Tyvärr är butiken borta!
Inga Magnusson

Postat av: FREEDOMtravel

Vad trist! Håller med om förslaget att fråga i butiken!

Svar: Butiken finns inte kvar längre, annars hade jag gått dit1
Inga Magnusson

2018-12-19 @ 22:23:27
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback