Igår kom min värmeväst!

Igår  kom den och jag hade behövt den på gårdagens rådjursjakt men då låg den fortfarande på Ica Sillerud och väntade på att hämtas ut. Jag fick gå hem för tidigt från  jakten också för att att jag frös, det blev en dryg timme på pass och jättespännande. Nu är den hämtad i alla fall. De här västarna är små i storlekarna och jag är glad att jag tog en small istället för en extra small som mätningen visade.  Den här är lagom stor och har tre värmelägen. Idag söndag ska den testas!! Det är tre lägen på värmen. Här är varmast påslagen, det lyser rött. Men komfortvärme är nog det man använder mest om det inte är jättekallt ute.  Det går att reglera värmen efter behov, mer värme vid stillastående och mindre / avstängt vid rörelse. .

Kommentarer
Postat av: Veiken

Oj, vilken bra grej. Det behövs i nordens kalla klimat! Den kommer du att få mycket nytta av!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback