Ingen ny dator än!

Suck! Det är himla knöligt att inte ha den egna datorn! Den kraschade ju och jag väntar på den nya som är beställd. Borde inte gnälla förstås över ett sånt välfärdsproblem. Hankar mig fram som sagt med paddan och den stationära datorn. Men ingen av dem har den programvara som jag är van vid så det blir omständligt och tidsödande. Inte kan jag kommentera på andra bloggar som jag är van heller. Ber om ursäkt för min plötsliga tystnad. Men jag kommer tillbaka. Apropå tystnad så sov jag alltså i källaren inatt, i gamla gillestugan, det som nu är förråd, o här var verkligen tvärtyst. Inget ljud från den vinande blåsten letade sig hit ner. Skönt! Att döma av väderrapporten blir det en natt till här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback