Datorabstinensen är svår!

Min laptop pc kraschade ju totalt häromdagen. En ny maskin är beställd men jag har inte fått den än. Försöker hanka mig fram  med min lilla padda och den stationära  pc:n. Men det mesta är långsamt och knöligt när det inte funkar som vanligt. Och bildbehandling ligger nere. En del bloggar kan jag inte kommentera på. Tänk att man kan bli beroende av något som egentligen inte alls är nödvändigt. 
 
Den här dagen är ledig och får ett lugnt tempo. Det enda som är bokat är att jag har lovat Roland fläsk och potatis o löksås någon gång under dagen.  Sen får det bli promenad med Seffrin och lite undanplockning av grillar o utemöbler eftersom det ska bli hård vind i morgon kväll och lördag, bortåt 22 meter per sekund i vindbyarna.   Det tog i ordentligt en stund i natt också. Blåst är trist.   Regna får det gärna göra. Bra om all snö försvinner inför nästa köldperiod så det inte bildas skare. Vi vill ha fräsch nysnö istället om någon vecka  så där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback