Fantastisk fredag...

... hade vi med ett helt ljuvligt väder: Strålande solsken från början till slut, vindstilla och vacker snö.


Det här scenariot mötte mig i morse på väg till jobbet vid halv 8-tiden.


Så här fint var det över våra gästers hus.


Vårt bygge idag. Jag och gästerna promenerade dit ut, så där 6 kilometer. Jag fick skjuts hem men de gick tillbaka också. Flott gjort i deras tillstånd att tillryggalägga någon dryg mil till fots. Gissar att de somnade ovaggade med en god bok i handen, utan tv som de är.

C = svärdotter in spe.




Uppe vid huset; C och syster  L


Ute på sjön grillade vi korv på en luffarkamin. Någon hade sojakorv förstås



Det var njutbart och solen brände kändes det som.




Tax - i - Stockholm?




Koll på töre? Kan man ha späntat i badrum, ger god doft i flera veckor.


På något magiskt vis dansade älvorna i slöjor över isen!

Kommentarer
Postat av: Selma

Ljuvligt skönt ser det ut.

Postat av: Herta

Härliga bilder.

2012-02-18 @ 14:34:37
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.
Postat av: Zarah

Det ser jättehärligt ut! I Drammen hade vi också en solig dag, våren är i luften känns det som titt som tätt... oftare och oftare... Hörde fågelsång mitt i sta´n en tidig morgon när jag kom hem från arbetet.

2012-02-18 @ 14:59:43
URL: http://verandan.svenskablogg.se
Postat av: Marie

Ja, det var verkligen underbara bilder!

2012-02-19 @ 18:51:58
URL: http://www.mariee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback