Bygget senaste nytt ...


Köksinredet börjar komma på plats. Björk stämde väldigt väl med golvklinkern och jag drog en suck av lättnad. Man kan aldrig veta innan med färger och jag är så dålig på att föreställa mig innan. Men det finns en gulvit ton i björk som går igen i golvet.


Skorstensfejarmästaren var i huset idag fredag och proveldade. Det var godkänt. Så nu får vi elda också. Skorstenen är på plats, liksom kaminen. Det ser på bilden ut som om det är helt olika färgnyans på golvet och stenväggen bakom kaminen, men det är fel på fotot. I verkligheten är det i stort sett exakt samma färgton, ungefär som på golvet.

Golven i sovrummen blir det här; en snygg ekträ-parkett till kampanjpris. Den är lite ljusare än den vi såg förut och passar bättre . Fast lite mörkare än den ser ut på den här bilden.  


Kommentarer
Postat av: Suss

Det kommer att bli jättefint, det är jag säker på och så roligt att få hålla på med inredning, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback