Hammerdal på väg till måndag kväll

Norrland är vackert!

Kommentarer
Postat av: Selma

Märkligt nog har jag som jämte aldrig känt mig som norrlänning. Jag är mer jämte bara. På samma sätt so jag antar att du sällan känner dig som svealänning. Det konstiga med det är att resten av norrland både här söderut och norr om Jämtland verkar de tycka att det är ok att vara hopklumpade.

Postat av: Inga M

Jag som har emigrerat i unga år känner mig nog inte så värst "länning". Jag skulle ha varit stolt över att vara norrlänning om jag hade varit det. Och liksom gillat att klumpa ihop mig. Vi andra är liksom inget.

2011-10-26 @ 19:36:50
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, Norrland är vackert...vet det då jag växte upp vår familj tillbringade somrarna i Nora / Nordinggrå i Ångermamland

en otroligt vacker plats

så umderbart foto du visar oss här

2011-10-26 @ 22:39:01
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback