Onsdag kväll Östra Silen


Det var en del båtar ute på sjön så vi hittade en ny plats för strandhugg med goda vänner. Vi befinner oss faktiskt i Dalsland, inte i Värmland.

Tidigare på dagen hade vi varit på Gammelvala i Brunskog, veteranbildag var det. Roligt att se men jag lägger inte ut bilder från det, för det har jag gjort förut flera gånger.  Det var en bra släktforskarinfo där i år, jag shoppade en del register på cd.


Mat med förstås och grillng och trevligt samspråk. Såna här varma fina kvällar med sol är det inte så många under sommaren och dessutom lugnt på sjön så det gick att åka ut njutbart. Fint att kunna njuta av dem i trevligt sällskap som detta.





K undrade över de  här märkliga räfflorna i stenen vi satt på. Och det gör jag också.

Till slut måste vi i alla fall motvilligt packa ihop. En ensam kanot strävar där ute på vattnet, lommen skrek och det var så vackert.


De ser ut som om jag manipulerat färgerna men det har jag inte gjort, det är precis så här fint.




Kommentarer
Postat av: Herta

Å vilken sommarkväll.

Postat av: inga

så fine bilder på slutten :)

2011-07-28 @ 18:55:25
Postat av: Veiken

Sverige när sommaren är som allra vackrast.WOW vilka färger. Underbart! Det finns inget som slår det. :)

2011-07-28 @ 19:42:13
URL: http://veiken.wordpress.com/
Postat av: Suss

Det ser helt makalöst ljuvligt ut. Det är något speciellt med vatten, oavsett form, kanske inte direkt ur kranen, men i naturen.

2011-07-28 @ 23:13:34
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Zarah

Så härligt det ser ut. En sådan kväll brukar stanna sig kvar i minnet lång tid!

2011-07-30 @ 09:47:23
URL: http://verandan.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback