Carlbarks i Kumla!

Roland vill alltid gå in på Carlsbarks mc när vi passerar Kumla och så går vi runt där och dreglar över alla fina HD-cyklar, många nya och många begagnade finns det. Carlbarks har mest HD.




Det är liksom ett hav av motorcyklar.


Vi var nog eniga om att detta var den snyggaste begagnade. Något annat än utseendet kan jag inte ha synpunkter på. Jag begriper inget av detta. Jag körde motorcykel en sommar för länge sedan, det var en Kawasaki, också gul om jag minns rätt. Det var roligt men inget jag fastnade för.


Snyggaste nya var nog den här.


Största nya var den här, men då tappas liksom mc-känslan bort. Roland såg en jättefin HD senare i Stockholm också, på Sveavägens mc-shop.

Harley Davidson - motorcyklar låter flott och mycket och speciellt när de körs. Och det är nog en speciell känsla att äga en det kan jag förstå. Men sen sägs det att man får betala alldeles för mycket för dem, att de har dålig teknik - det blir mycket mekande, att bromsarna är tämligen dåiga jämfört med andra mc. Nu skriver jag sånt jag hört sägas, jag har alltså återigen ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

dregglar SNYGGA!!!

Postat av: Selma

Jag tror också att det är en känsla man betalar extra för. Lite sugen har jag alltid varit på ett mc-kort men än har det inte blivit. Kanske lika bra det, jag vet inte om jag törs. Det går fort och man är tämligen oskyddad.

2011-07-18 @ 10:37:35
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Susanne

Nog var vi ganska fast på den gula Kawasakin den sommaren. Jag fick blodad tand efter det!

2011-07-19 @ 00:21:14
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback