Dregen fiskade här ...

... i Svensbysjön för en tv-serie. Det är Johan Broman bl.a. som gör programmen för TV 4. Det första sänds tydligen 26:e oktober, men om det blir härifrån vet jag inte. Här är i alla fall lite mer bilder från tillfället. Roland tog dem.
Förresten upptäckte jag idag att man kan köpa som presentkort på ICA-station här i Svensbyn, gällande fika eller saker. Sinikka fick hem lite nytt i onsdags, mer kommer nog. Hon har sålt väldigt mycket av det som fanns från början. Och så har hon fina blommor där också till försäljning.
























Kommentarer
Postat av: Selma

Jag blev inte så avundsjuk på fångsten men karln själv ger ett sympatiskt intryck. Man kan ju tycka att jag kommit upp i en ålder då man skulle tycka att tatueringar och rockattribut skaulle vara lite avskräckande men där funkar det inte som tantskrämma.

Postat av: Ailas

Urk, den där snubben tilltalar mig inte alls. Å andra sidan finns det tillräckligt många andra som nog är impade av honom, så lite balans skadar inte.

2011-08-21 @ 09:37:47
URL: http://ailas.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback