Vardag i Skyttmon


Gubben fixar matsäcken för nästa dags jakt, varje dag samma procedur.




Vi unnade oss god mat också varje dag, här är det pepparbiffar och svampsås tror jag, med kokta rotsaker.


Jazz hade god jakt i stort sett varje dag. En hund som jagar så blir naturligtvis trött och behöver vila, helst i husses säng. Han var blank o fin i pälsen som vaxad.


Sen blev det besök ett par gånger på Törners konditori  Östersund. Helt suveränt med smarrig mat men jag glömde ta kort på de goda bakverken.

Kommentarer
Postat av: Suss

Det blev som en liten semester för din del där i Skyttmon? Önskar du hade visat bakverken, du vet att jag är lite besatt av slisk, kakor och tårtor?

Vad fin Jazz är och skönt att han blev bra från sin skada.

Postat av: anne

Fina Jazz! Han ser så fiiiin ut tycker jag!



Blev det några Killevippen på Törners?



Sv. då får jag kanske återinföra Kunzelman till listan då... Jag retade mig faktiskt på slutet av den oändliga kärlekens historia, kanske är han inte bra på slut?

2010-11-01 @ 20:58:46
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga M

Suss: Inser nu efteråt att jag borde ha fotat bakverken också.



Anne: Ta absolut tillbaka Vallgren till listan. Han kanske inte är så bra på slut men början och mitten är kanon.

2010-11-01 @ 23:19:56
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Mia

Det såg gott ut, både det ni har på tallriken och vovvens vilande.

2010-11-06 @ 19:46:13
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback