Travlopp i Paris...

... får jag bilder ifrån nu söndag em. Jag kan inte ens stava till det ;-)  Prix d´Amerique ?

Men kollegan I H är där och ett antal andra årjängsbor.

Nu går starten.
Och dom är i mål. Jorma Kontio fick en dålig start och blev placerad långt bak. Vann gjorde nån fransk häst tror jag, Youonnax eller så heter han. Det är ett konstigt travlopp, med uppförsbacke och en knepig start. Men världens hårdaste. Bilderna nedan har Ingrid tagit och skickat.




Paraden före det stora loppet.


Äntligen gick det att hysta runt Tony också i cyberspace.


Jorma Kontio och Opal Viking någonting.


Det ser trångt ut. Daniel
Jag fortsätter att uppdatera med nya bilder. Men Tony går inte att hantera bildmässigt, han försvinner hela tiden! Skitt!





Kommentarer
Postat av: ingrid

Nu är vi hemma igen ,lite trötta, men det gör ingenting, vilken resa vi haft, helt kanon, ja affärerna på "vår" gata var ju kanske inte de man ville gå och handla i.....

2010-02-02 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback