Hemma igen!

Hemresan från Eksjö gick bra. Det var  stor skillnad på att resa ner fredag eftermiddag och hem söndag kväll. Igår hade vi alltså nästan ingen trafik alls, men vi var inte hemma förrän midnatt ändå. Valsa o Roland gjorde full tid på provet. Han blåste in henne på fullt drev klockan 4 på eftermiddagen. Provtiden var slut. Då hade hon både gjort en etta och en två den dagen. Dessutom en etta i lördags så hon fick elitettan.

Om hemvägen kan jag bara säga att det är mäktigt att se Jönköping uppifrån "By night"!

Jag återkommer i kväll med mer rapporter från det vackra Eksjö! Det var jättetrevligt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur då uppifrån? Flög ni till Axamo? Via bilen har jag aldrig lyckats se Jönköping uppifrån... och tur är väl det.... s

Postat av: Inga M

Mia: Jönköping ligger ju som nere i en gryta så när man kör in i staden så kommer man uppifrån. Vi kom från Eksjö kvällstid när det var mörkt, då bredde staden ut sig med alla ljus under oss. Det var rätt mäktigt.

2009-02-09 @ 19:31:19
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja då fattar jag hur du menar. När ni kommer ned mot Jönköping... mot rondellen så bor jag till höger. Så nära mig har du varit...

2009-02-09 @ 21:41:41
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Inga M

Mia: Vi pratade om Dig just då kommer jag ihåg! Visst är det märkligt! :-))Det var verkligen vackert att se alla ljusen uppifrån. Det såg så stort ut.

2009-02-09 @ 22:08:59
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback