Skåp för laddningsapparater

har vi fått upp i källaren.  Det är inte så lätt att hitta ett skåp som går att hänga på väggen och som är drygt 40 brett, inte mer än 30 djupt och bortåt två meter högt. Det fick bli en Billybokhylla vit med två skåpluckor på.





Här inne ska alla laddningsbara grejer ligga och ladda.


För bakom skåpet finns den här och nu ska en elektriker få dra in ett antal vägguttag i själva skåpet, så där en åtta till tio stycken. Jag fattar inte att inte såna här möbler finns att köpa på marknaden. Det måste vara ett stort behov av dem, vi är ju många som snubblar omkring på alla sladdar till pejlar, ficklampor, komradioar osv.

Kommentarer
Postat av: anne

Vilken bra idé att samla att som ska laddas på ett ställe. Jag avskyr sladdar och kablar, hoppas jag får uppleva det sladdlösa hemmet!!!

Postat av: Trolda

Smart förvaring! det är väl alltid så trist att behöva se dessa elektroniska ting med milslånga sladdar annars överallt...Och gillade du de övriga böckerna av Brown skall du ABSOLUT läsa denna, du kommer INTE bli besviken!



Trolda - godmorgon! =D

2009-12-03 @ 07:41:32
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Inga M

Anne: Hoppas jag också.



Trolda: Ja, sladdar överallt är inte trevligt.

2009-12-04 @ 01:43:51
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback