Nästan lite solsken idag!

image1559
Vi var ute och jagade rådjur i eftermiddags, söndag, men fick inte upp något med Oskar, taxen. Försökte få en bild på solen när den tittade fram några fattiga minuter, men hann inte få upp kameran förrän den var borta. Tji!

image1560
Mycket vatten är bara förnamnet på hur det är i terrängen. Tur att vi har en tax som är helt orädd för vatten. Här tog han sig över på något vis, men jag vet inte hur. Jag fick gå och leta en god stund innan jag hittade en bra plats. En timmes tramp upp och ner i brötig skogsterräng var nyttigt för mig, men konditionen är noll efter lång tids stillasittande. Nu måste jag ut i ändå, orkar inte vara inne längre. Struntar i färgen på tonsillerna. Efter ett par timmars rättning av 23 matteböcker så gick jag ut. Och det är åtminstone inte sämre efteråt.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Här har det varit sol hela dagen :)

Postat av: Inga M

Olivia: Kan bara lyckönska Dig till vackert väder! Det är orättvist fördelat!

2008-01-20 @ 16:40:50
Postat av: Trolda

Man får vara glad för det lilla...=D Här har det varit MYCKET grått idag...Men man ser ju ÄNDÅ att ljuset så sakteliga kommer åter =D

Trolda - ha en fin kväll!

2008-01-20 @ 19:27:43
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: ejmis

Här har vi haft en helt fantastisk vinterdag idag med strålande sol och gnistrande snö, det har verkligen varit underbart!
=)

2008-01-20 @ 19:40:34
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Inga M

Trolda: Idag måndag var det åtminstone lite kallare och det slängde några snöflingor.

Ejmis: Kunde väl tänka mig att solen fanns någonstans!! Grattis till Dig som fick njuta!

2008-01-21 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback