Shoppat loss!

Man blir rik på att jobba mycket som jag gjort nu i några veckor. Mer lön för övertid??  Nej då, inte ett öre mer.   Men det finns ingen tid att shoppa! Så lönen finns liksom kvar.

Igår följde jag med gubben till Karlstad för att avveckla opinionsstugan vid torget och shoppade loss!

För att vara jag så var det verkligen massor och allt hittade jag på en affär som heter som något geometriskt: Kubik, nej Cubic eller nåt.

Det blev en rutig bomullsskjorta, en blå tröja och ett par benficksvida byxor. Jag ser att det nog ska vara jättesmala jeans just nu enligt modet, men jag gillar verkligen de här byxorna som är vida i benen och som har benfickor. I fickorna får jag plats med all nödvändig personlig bråte såsom almanacka, mobil, kamera, nycklar och annat som jag envisas med att dra omkring på hela dagarna. Jag borde nog köpa några par till innan de helt försvinner ur affärerna.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jaha du har varit i Karlstad..du kanske var på Cubus??
Såg att du hade problem med att klicka upp bilderna, det ska gå, men bloggen var ju lite trött igår så försök igen.
ha en skön dag, kram

Postat av: Inga M

Javisst var det Cubus det hette!

2006-09-16 @ 10:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback