INTE UTAN MITT MINNE!

Kanske borde inlägg av den här typen få en egen kategori; åldrande!

Jag  och en kollega satt o fnissade åt detta häromdagen. Det visade sig att vi båda gick omkring med ett litet USB-minne i fickan. Alltså ett litet extraminne att spara o transportera grejer på datorn. Det är mycket man måste komma ihåg att få med sig på morgonen: nycklar, handväska, kalender, digitalkamera, mob.telefon och dessutom ett USB-minne. Det blir mer och mer. Tur att grejerna blir mindre o mindre.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Hänvisar till länk till mitt senaste kåseri på min blogg!!

2006-09-03 @ 00:26:57
Postat av: Ninni

Ha,ha ja där ser man..dit hän har jag ännu inte kommit!

Postat av: Inga M

Ninni: Vänta bara,,,,

2006-09-03 @ 14:25:20
Postat av: Inga M

Har läst kåseriet, det var bra...

2006-09-04 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback