Mors dag - ja

Även om jag fräser över mors dag i princip och över egen uppvaktning så firar jag snällt och gärna min snälla mor och min snälla svärmor.

Himla tur har jag haft, jag har nog världens snällaste svärmor. Min svärmor bor ett stenkast från mig och hon har alltid ställt upp och hjälpt oss med mycket. Min egen mor har bott längre bort tidigare men bor nu ganska nära och hon har fram till nyligen bakat allt kaffebröd åt oss bara för att hon tycker det är roligt.

Jag gillar dem, inte för att vi är nära släkt, men för att de har varit snälla och jag uppskattar dem som människor.

Så idag har vi bjudit mödrarna på lunch på golfbanans matservering. Sen blev det kaffe hemma hos oss med bildförevisning från vår resa till Stockholm och sonens lägenhet.

Ikväll var vi hos svärmor på kaffebjudning tillsammans med bror o svägerska.

38735-203



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback