VAR HÅLLER GRAFEN HUS??? ABSTINENSEN ÄR ETT FAKTUM!!

Det är himla irritererande att grafen på antalet besökare och sidvisningar försvunnit. Ännu mer irriterande är det att jag är så irriterad över detta.  För det måste betyda att bloggen i högre grad än jag vill erkänna för mig själv har ett exhibtionistiskt syfte. Det har alltså blivit viktigt för mig hur många som läser min blogg varje dag, fast det inte var så i början.  Lite trösterikt är att all statistik enligt informationen ska finnas kvar att beskåda i efterskott.








Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag saknar den också! Det var lite kul och se hur många som varit inne och läst/kollat.

2006-03-30 @ 21:41:18
Postat av: flasknosen

Jag vill också ha tillbaka den, och du är inte ensam om att vilja se besökarantalet. Jag trodde inte heller att jag skulle bli så "beroende".

Postat av: Manon

Samma här...och är lika arg på mig själv som resten...nyfiken till max...

2006-03-31 @ 15:30:58
URL: http://lugnagatan.blogg.se
Postat av: petra

ha ha - kan bara instämma - tillfälligt tappade man rentav lite av motivationen att skriva....
vilket skämt - men vad man lär sig om sig själv!
Petra

2006-04-01 @ 10:41:52
URL: http://sallyklee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback