Sova middag.

Försöker sova middag på semestern, i alla fall när det är så varmt som nu. Det behöver inte vara så länge en liten powernap bara. Sen är jag pigg hela kvällen. Idag lyckades det och nu är det dags att förbereda för kvällens grillning med våra Varbergsvänner, de som vi hälsade på för ett par veckor sen. Nu är de här i Sillerud o vi ville gärna se dem här ikväll hos oss. Jag ska bara sno ihop en sallad o skala potatis o göra sås. De skulle ta med kycklingfiléer att grilla. Sällskapslivet är livligt men enkelt på sommaren.

Imorgon kväll ska vi på bröllopsfest. Vi har nu klurat ut presenten o inhandlat "ingredienserna" till den. Det är en present inspirerad av de tips jag fick på bloggen om bröllopspresenter. Tack till Er  som bidrog. För några dagar sedan skickade jag ju ut ett nödrop om hjälp att hitta på bröllopspresent men det fick inte vara en brödrost. Det känns bara som en parodi på ett dåligt skämt att ge bort en brödrost. Fixar inte det.  Men nu är det nästan klart, det blir lite finputs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback