CENSURERAD !!!

Jag tror att det finns en spärr i bloggsiten för oanständiga ord. Jag skulle försöka vara skämtsam med rubriken till Åmålsinlägget och kalla det "F u - - - -n g   Åmål"  Men det gick inte alls. Det första ordet där suddas hela tiden ut automatiskt. Gjorde om o om igen flera gånger med samma resultat.

Till slut gick sanningen upp för mig; det måste vara så att vissa ord är spärrade för användning på den här sidan. Skäms lite vid tanken på att jag nu kanske finns på någon svart lista över anvädare som försökt sig på "fula ord". Fast det var ju inte så illa ment. Skulle bara travestera en alldeles vanlig filmtitel. Vågar inte testa några andra ord kategorin heller.

Spännande att se om min kryptiska förkortning slinker igenom censursystemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback