JERRY WILLIAMS - PLANER TILL HELGEN!!

Vi gillar verkligen Jerry Williams men har aldrig lyckats se honom uppträda live. Nu ska det bli av. Vi planerar att åka till Göteborg till helgen. Fick biljetter av barnen till julklapp, de tänkte verkligen till där!!
Vi ska bo hos goda vänner, våra gamla sommartorpargrannar Leif o Stina.

Fram till dess ska jag fortsätta sportlovsveckan med att göra färdigt mattelab. till mina elever för tiden fram till påsklovet och gå med modren en dag till Årjäng för att handla. Hon vill ha en ny lampa.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jag ska också till Göteborg i helgen och tänkte få till det och träffa en god vän som kommer från Årjäng och som jag inte sett på länge. Som det kan bli.
Min syster är för övrigt också inbiten Jerry Williams-beundrare.

Postat av: Inga

Festligt!!Det är ungefär det roligaste vi vet i Årjäng när vi hittar gemensamma bekanta! Om Du inte vill avslöja namnet Din Årjängsbekant på bloggen så kanske Du kan tänka Dig att maila istället. Jag lämnar en e-mailadress här i så fall.

2006-02-28 @ 04:53:20
Postat av: Inga

E-postadressen blev borta. Så här är den:
[email protected]

2006-02-28 @ 04:55:31
Postat av: Annaa M

Jan-Erik heter han, dryga tio år yngre än oss, jobbar som läkare i Göteborg.
Mailar dig!

2006-02-28 @ 17:12:36
URL: http://annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback