Bloggen ser olika ut i olika datorer!

Min blogg ser olika ut i olika datorer har jag förstått nu. På min dator så är bilderna suddiga och texten klockrent tydlig. Hos Anders o Annelie så är det tvärtom; bilderna är tydliga och bättre än på vår dator men texten går inte att läsa för den är så otydlig!

Undrar vad det kan bero på?

På någon dator ser jag att både text och bild är helt tydliga. Kanske har det med bredband att göra?? Vi har inte det, inte ens ADSL eller vad det heter.

Erkänner min totala okunnighet i branschen!

Jag har hela tiden trott att bilderna är så här suddiga i alla datorer som de är i min. Och att därmed de flesta personer jag tagit med på bild är omöjliga att identifiera. Men så  är det alltså inte.  Så nu har jag artigt tagit bort en hel del bilder på människor som jag inte frågat huruvida de vill vara med på bild eller inte.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Säg till Anders&Annelie att gå in på Visa i verktygsraden och ändra Textstorlek. Det gör susen!
Bilderna vet jag däremot inget om.

Postat av: Inga

Tack för tipset, vi ska pröva.

2006-02-20 @ 05:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback