Viltstig

Viltstig

Här är en viltstig, alltså ett smalt spår i terrängen där vilt brukar gå. Det kan vara klövvilt men även andra djur. Varför de väljer att gå så här på samma ställe så att det blir stigar efter dem vet  man inte riktigt. Det är kanske praktiskt att ha en banad väg där inget växer upp och blockerar vägen eftersom den ständigt trampas.  Någon säger att de har att göra med magnetfälten som finns överallt. Jag har inte testat det. Jag är annars en sån där slagrutekärring som det drar för med en grenklyka. Jag kan ta ut currylinjer och hartmanlinjer och andra konstiga magnetfält.  Känns konstigt, men det fungerar.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Det fungerar! Här är en till sådan trollkäring som kan ta ut dessa linjer.

Postat av: Inga M

Nina: Jag har sällan haft användning för den förmågan. Jo, när jag placerade min säng i sovrummet. Då tog jag ut linjerna och ställde den så att jag slipper ha några curry / hartmankors över vitala delar av kroppen, inte heller några linjer. Den enda linje jag har här är en currylinje över fötterna. Men så står sängen väldigt konstigt i rummet också!

2006-12-17 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback