Sammanfattning

Testade att skicka ett blogginlägg men  det gick inte. Prövar igen då.

Jag har haft ett blogguppehåll. Tiden har inte räckt till helt enkelt. Den lilla fritid som blivit över har jag ägnat åt långpromenaderna med valpen Jazz på kvällarn. De har varit lite heliga mitt i allt annat.
Detta är en sammanfattning av dagboksblad som inte blev skrivna:

- Skolstart har det varit med 22 nya ettor. Många timmars förberedelser.
- En fånig krämpa har jag dragits med ett tag
- Modren har varit sjuk. Bättre nu men behöver hemtjänst framgent för att klara vardagen
- Vi har varit med om yngsta barnbarnet Isaks dop i Fröskogs vackra kyrka
- Dottern har varit här med familj, liksom stockholmssonen med flickvän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback