BLOGGADDICT????

Asch jag vet inte om det stavas så??! "Bloggberoende" då på ren skär svenska!

Är det det man drabbats av när man är några mil hemifrån ett par dagar och ögonen liksom av egen kraft börjar speja efter tillgängliga uppkopplade datorer, lite i smyg så där......?

När man sen hittat dendär datorn i någon butik eller hotellentré så är det himla spännande att koppla opp sig lite i förbifarten och kolla bloggen; den egna och några andras. Vad har hänt? Vad skriver de om? Har det kommit några nya kommentarer?

Jag erkänner att detta drabbade mig när jag var ett par dagar i Filipstad och en helg i Göteborg.


Det tog inte speciellt mycket tid att snabbt kolla av så där och det tog inte tid från något annat. Men just känslan av att smyga lite påminde om hur det var att smygröka för länge, länge sen.

Bloggaddict?






Kommentarer
Postat av: Annaa M

Ha ha, det känner man nog igen sig i ja, har alldeles tydligt för mig att jag slarvade bort en halv lördag i Göteborg i höstas med bloggande...

2006-04-07 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback