Westernskjorta på underliga vägar

Westerskjorta på underliga vägar

Här är Roland i sin julklappswesternskjorta. Den har kommit hit på underliga vägar.  Roland önskar sig alltid två saker till varje jul; knivar och westerngrejer. För några blogginlägg sedan var vi på hockey i Karlstad. Då råkade Roland få se en man med en snygg westernskjorta. Sen råkade jag få sitta bredvid den här mannen i restaurangbänkarna. Då frågade jag var han köpt skjortan och han berättade att han köper skjortorna i USA Texas, men att det fanns en bra affär i St Monica i LA på tredje gatan. Det skrev jag om i min blogg och det läste min son som åkte ut till St Monica, hittad affären, köpte skjortan och skickade den hit som julklapp. Världen är märkligt liten ibland i slumpen obegriplig.
 
Mvh Inga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback