Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Tur att första meningen är klar direkt så där, nu när jag blir lite ställd o inte vet vad jag ska skriva om.

Vill bara kolla att texten funkar o att det jag skriver kommer dit det ska.  Tänker använda bloggen till att reflektera om jobb o om vardag, både för min egen skull och för kontakt med vänner o bekanta på avstånd samt utflugna barn. Fast så här innan jag börjat blogga så är det svårt att veta om det blir någon tid över att skriva på. Före jul vill ju tiden gå åt på nåt sätt. Men jag ville ändå skapa bloggen nu för att lägga ut en länk till den på min blivande hemsida som jag går kurs för att göra nu. Så, nu var det första inlägget gjort!


Mvh Inga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback