God Jul och Ett Gott Nytt År!

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskar jag och Roland alla våra vänner! 
MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR for all our friends!
FROHE WEINACHTEN und  GLÜCKLIGES NEUES JAHR wünschen wir alle unsere Freunde!
 
Det år som vi har bakom oss har varit ledsamt på många sätt, men vi tror att det blir bättre nu! Vi ser framåt med tillförsikt.
 
Var rädda om er och rädda om varann!
 
 Vi skickar inga vanliga julkort i år. Istället skickar vi julhälsningar via facebook och via mail. Den sparade slanten får gå till Barncancerfonden och vi hoppas den gör nytta där.
 
(Jag beklagar reklamen nedan. Den är inte mitt påfund och jag tjänar inget på den!) 

Kommentarer
Postat av: znogge

Tack och vi önskar er det samma!

2020-12-22 @ 12:07:14
Postat av: FREEDOMtravel

Önskar en riktigt fin jul!!! (Full förståelse för reklamen. Vi har ju en annan typ av sajt. Vi tjänar visserligen på vår reklam, men å andra sidan har vi stora utgifter för webbhotell och webbutvecklare, som reklamen ska täcka, så det kanske går jämt ut ;) ...)

Svar: Förut kunde jag betala för att slippa reklamen men det går tyvärr inte längre. Suck! God Jul till er!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback